lauantai 22. marraskuuta 2014

Jouluisia juttuja...




olen vahvasti sitä mieltä, että Joulun tarkoituksena ei
ole runsaiden ja ennen kaikkea kalliiden tavaroiden
vaihtaminen vaikka kauppojen kovaääniset sitä niin
uskottavasti yrittävätkin meille toitottaa. ei kannata
mennä siihen lankaan, sillä se helposti tarttuu Joulu-
kiireisen ihmisen mieleen. Joulu odotus on niin kivaa
aikaa, että siihen kannataa paneutua iloisin mielin, eikä
tuskan hikeä pyyhkien.

tykkään tehdä näitä tuikku- ja suklaakortteja. se on vaan
niin paljon kivampi antaa vaikka vain pieni muistiainen
nätissä kuorissa.

5 kommenttia:

  1. Olen samaa mieltä kanssasi, tuon joulun suhteen.
    Rauhallisuus ennen kaikkea!
    Jälleen kauniita luomuksia ...niiiiin...niiiiin ihania!

    VastaaPoista
  2. Täällä toinen samaa mieltä. Itse olen jo useamman vuoden yrittänyt jättää turhan hössötyksen. Itselläkin on nyt suklaakortteja ja tuikkukortteja tekeillä. Sinulla on todella kauniita!

    VastaaPoista
  3. Voi miten kauniita kaikki. Ja samaa mieltä. Tällaiset ovat kivoja antaa.

    VastaaPoista
  4. Nämä ovat aivan käsittämättömän ihania. Aina ihailen taitoasi suunnitella värit niin, että lopputulos on aivan huippu.
    Yhdyn kantaasi joulun ajatuksesta ja tykkään kanssa mieluusti tehdä jotain pientä itse, kuin ravata kaupoissa.
    Minulla on yksi saamani aarre visusti säilössä ja olen sitä usein pyöritellyt käsissäni, joskos kanssa opettelisin ;)

    VastaaPoista
  5. Aivan ihania! Oletko löytänyt jostain jonkun hyvän mitotuksen noille suklaalaatikoille vai onko se sulla ihan selkäytimessä? ;-)

    VastaaPoista

ILAHDUN KOMMENTISTASI - KIITOS;)